Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Daar gaan we weer
12-02-2015, 09:59 PM
Bericht: #81
RE: Daar gaan we weer
(08-18-2015 06:22 PM)Ripple schreef:  Moest ik het verbruikt mijne Strom hier posten na een motortreffen wilt niemand nog nen V-Strom kopen ... Big Grin
Nu ben ik wel nieuwsgierig Angel

Vorige zaterdag met de V-Strom in de bossen gaan spelen, verbruik ging vlot de hoogte in: 4,7l/100km.
Daarstraks voor de eerste keer een zuinigheidstestje gedaan; het minimum da'k gezien heb was 3,2L/100km!
Getankt op 466km, ging iets meer als 18,5l inTongue
'K moet wel toegeven dat de laatste km's wel even spannend warenBig Grin

Motard in hart en nieren.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-14-2015, 09:58 PM
Bericht: #82
RE: Daar gaan we weer
Vandaag gemerkt dat de dealer zijn onderhoudsstickers aan de onderkant van het zadel begint te plakken omdat hij geen plaats meer heeft op de 'opbergruimte' , daar hangt het al vol Big Grin
Ondertussen komt de 40000km al goed in het zicht.
De 50000km ga ik dit jaar niet meer halenAngel

[Afbeelding: 2vbo7k2.jpg]

Motard in hart en nieren.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-27-2016, 04:10 PM
Bericht: #83
RE: Daar gaan we weer
Oh boy,

Omdat ik m'n Strom niet meer dagelijks nodig heb, rijd ik veeeel minder kilometers. Toch steekt een onderhoud (30.000) de kop op.

Na het opnieuw plaatsen van de koppelingssensor, rijdt de motor prima (start vlot, geen FI-melding meer, verbruik +- 4,2), maar wat zal er weeral misgaan na het onderhoud?

Het zal ook wel weeral wat gaan kosten. Onderhoud + wss nieuwe voorband (is nog de originele. Achteraan is vervangen na ongeveer 20.000 omdat er een spijker in zat en de plug toch niet echt deed wat die moest doen), eindelijk eens remvloeistof vervangen (wat mijn garagist elke keer is vergeten en volgens de handleiding eigenlijk na 2 jaar had gemoeten), remblokjes vooraan (achteraan vervangen bij het 24.000 onderhoud), mss alweer nieuwe kettingset (OF IS DAT NOG TE VROEG?),...

Het goede nieuws is dat ik er wat vertrouwen in begin te krijgen en dat ik met mijn vrouw beetje bij beetje het duo-rijden terug begin op te bouwen. Met de intercom wordt het rijden bovendien nog wat aangenamer.

Als dat onderhoud maar alweer niet de boel verkloot! Angry

En, speciaal voor Jon, ik heb hem al een kleine 2 jaar niet meer gewassen Tongue

grtz,
Jurgen

4 wheels move the body, 2 move the soul !
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-29-2016, 05:24 PM
Bericht: #84
RE: Daar gaan we weer
(05-27-2016 04:10 PM)A Besta schreef:  Oh boy,

Omdat ik m'n Strom niet meer dagelijks nodig heb, rijd ik veeeel minder kilometers. Toch steekt een onderhoud (30.000) de kop op.
Na het opnieuw plaatsen van de koppelingssensor, rijdt de motor prima (start vlot, geen FI-melding meer, verbruik +- 4,2), maar wat zal er weeral misgaan na het onderhoud?
Het zal ook wel weeral wat gaan kosten. Onderhoud + wss nieuwe voorband (is nog de originele. Achteraan is vervangen na ongeveer 20.000 omdat er een spijker in zat en de plug toch niet echt deed wat die moest doen), eindelijk eens remvloeistof vervangen (wat mijn garagist elke keer is vergeten en volgens de handleiding eigenlijk na 2 jaar had gemoeten), remblokjes vooraan (achteraan vervangen bij het 24.000 onderhoud), mss alweer nieuwe kettingset (OF IS DAT NOG TE VROEG?),...

Het goede nieuws is dat ik er wat vertrouwen in begin te krijgen en dat ik met mijn vrouw beetje bij beetje het duo-rijden terug begin op te bouwen. Met de intercom wordt het rijden bovendien nog wat aangenamer.
Als dat onderhoud maar alweer niet de boel verkloot! Angry
En, speciaal voor Jon, ik heb hem al een kleine 2 jaar niet meer gewassen Tongue
grtz,
Jurgen
Hé,
Kettingset is bij goed smeren pas om de 24000km, dus dan moet lukken om de 48000km te halen Big Grin
Voorband zou ik niet op besparen, is de belangrijkste van de 2, je kan wel bij een bandenboer even informeren, die zijn over het algemeen goedkoper, en zeker als je het voorwiel er zelf uithaalt.
Remvloeistof kan je aan de kleur zien of dit moet of niet, bij mij is deze nooit vervangen Tongue ...
Remblokjes zijn simpel zelf te doen, kan je niets met verkeerd doen, gewoon even bij RAD binnenspringen en je hebt er.

Verbruik is toch mooiWink
De AT zit momenteel op 4,4l, met uitschieters naar 3,8 of 4,6lBig Grin

Motard in hart en nieren.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Contact opnemen | Freebb.be | Naar boven | Naar inhoud | Archiefmodus | RSS-syndicatie